
Navštíveno 24467x


04.02.2012, 18:06 |
ivls takze, vzhledem k tomu, ze se blizi nova sezona, bylo zapotrebi zase neco udelat
- na tomto foru se razi teorie, ze vyska a stred je nejlepe umistit, kvuli sfazovani vedle sebe - take jsem takto mel, kdo zna moje auto, tak vi, ale porad se mi nezdalo to prave orechove
v nemecku jsem se zameril na auta, ktera mela stred v palubce - zde hodne lidi zatracuje, ze je spatne na naladeni a sfazovani a ze by takto nikdy neresili - proto to byla pro me velka vyzva a dlouho jsem o tomto premyslel
auta, ktera jsem si poslechl hrala k me spokojenosti - byla na prvnich mistech v evrope - tak jsem si rekl, kdyz to umi oni, proc bych neumel i ja :OP
a pustil jsem se do prace, koupil druhou palubku, kozenku, lepidlo atd.
jeste, co jsem ocekaval a jak dopadlo:
vyska sceny ocekavani stabilnejsi vysky do kraju, to se potvrdilo, mozna v nekterych nahravkach je o fous niz, ale jako jediny v polsku jsem mel vysku sceny za plny pocet bodu a proto jsem rozmlsanej - hodnotim OK, protoze ta stabilita do kraju se mi moc libi
sirka - te jsem se celkem bal, aby nebyla uzka - prekvapeni - neni - OK
vzdalenost - ocekavani vetsi - OK
hloubka - netusil jsem, ale je lepsi - OK
prekvapil me stredobas - predtim jsem mel stedobas daleko bliz stredu a tohoto jsem se bal, jak se bude chovat - nevim, jak, ale lepe se to cele spojilo a stredobasove tony jsou subjektivne slyset vice zhora
pokud by se nemelo libit rozhodcim, stejne si to necham takto, protoze se mi libi nejvice, jak jsem kdy mel - a to jsem celkem uz parkrat predelaval
jinak celkovy dojem je super v tom, ze se na me nic navali zblizka, celkova pohoda, vetsi vyvazenost
neni problem a to si myslim, ze i prizpiva natoceni vysek, hejbnout hlavou dopredu, doboku a neni hned vse spatne
doposledni chvile jsem nevedel, jak to dopadne
bylo to moc prace a vyplatilo se
jsem zvedav, jak se bude libit vam
a fotky tedy zde:
krouzek pro stred mdf


04.02.2012, 18:08 |
ivls

04.02.2012, 18:11 |
ivls diry na srouby bylo nutne vyvrtat presne, protoze jsem chtel pouzit naklepavaci matice a materialu je na krouzku mooooc malo - celkem hodinarska prace :oP


04.02.2012, 18:14 |
ivls narazeci matice - zevnitr bylo nutne po narazeni zbrousit, aby nezavazely stredovemu reproduktoru


04.02.2012, 18:16 |
ivls odstrojeni palubky


04.02.2012, 18:19 |
ivls osazeni krouzku na palubku do roviny


04.02.2012, 18:22 |
ivls udelani tvaru pomoci silonky


04.02.2012, 18:24 |
ivls laminatovani


04.02.2012, 18:26 |
ivls tmeleni, brouseni


04.02.2012, 18:28 |
ivls tmeleni jemnym tmelem


04.02.2012, 18:31 |
ivls potahovani kozenkou zbavene textilie pomoci horkovzdusne pistole a lepidla sikatherm


04.02.2012, 18:34 |
ivls laborace s nasmerovanim vysek


04.02.2012, 18:41 |
ivls laminat, tmel


04.02.2012, 18:44 |
ivls tmeleni


04.02.2012, 18:47 |
ivls u spolujezdce jsem v miste airbagu prorezal kozenku - chtel jsem aby byl funkcni na 100 procent . clovek nikdy nevi


04.02.2012, 18:49 |
ivls jotovo - leva strana

místo toho řezu by bylo hezčí obšití

04.02.2012, 18:51 |
ivls a nakonec hotovo prava strana


04.02.2012, 18:53 |
ivls jo a jeste jedno prakticke pozitivum
- kdyz byl stred na dverich, tak pri desti jsem rychle zaviral dvere a bal se o poskozeni necim ostrym atd.
vyska na sloupku u stredu byla pri neopatrnem nasedani take vystavena urcitemu riziku - takto mam klid :oP

04.02.2012, 18:59 |
clown krasny :)
skoda, ze takhle to numuzu udelat, ani kdybych to sam umel
navic porad potrebuju ty kapsy ve dverich :(
pekna prace...vypada to dobre..hlavne ty vejsky. zajimalo by me jak hraje ten sud misto kastliku?
luxus...moc pěkný...palec nahoru

04.02.2012, 19:03 |
petis Není ktomu co vytknout. Perfektní práce jako vždy.
palubka samotna vypadala super a ted uz i s vyskama parada, asi se budu muset stavit driv :)
pamatuju si kdyz jsme oktu (jeste tu prvni) poslouchali poprve, brutalne ses vypracoval :) to je pecka, az budes v olmiku nejak z jara tak si dame vedet a zajdem na kafe

04.02.2012, 19:54 |
hifim@ni@k | Upraveno: 2012-02-04 20:00:31
Tak na toto jsem zvědavý. Já věděl, že technicky se to dá zvládnout bez chyb.
Takže středy bez ozvučnic?
U DLS Scandinavia 3 bylo uvedeno použití Free-Air, ale nezkusil jsem. To by instalaci dost zjednodušilo.
Kam máš nasměrované výšky? Tváří se jako, že dost nahoru.

04.02.2012, 20:29 |
jok3r bych si dovolil spis amaterskej dotaz, jak si sundal z kozenky tu tkaninu?

04.02.2012, 21:45 |
Augi Ivls: Ivane, máš to moc pěkný, provoedení na "Tvé úrovni", takže u mě 1A :-) Jen jsem zděšenej z té svařené trubky, která má fungovat jako příčka palubky... Já tam mám hliníkovej profil. (Vím, že to je totálně OT, jen mě to podivilo)


04.02.2012, 22:13 |
tj no vzhledem k tomu ze ten svarenec centralni trubky pod palubku vyrabime u nas ve firme stejne jako mnoho jinejch, a z 99 procent maji vesmes vsechny auta uplne to samy.. od audi/skoda/saab/vw/bwm/rolls royce a pod... tak je jediny zblastni ze ty mas hlinik :-) dneska se vsude hraje na cenu a svarovani je proste to nejjednodussi, navic torzi hlavne hlida motorova pricka, tohle je jen doplnek, hlavni "funkce" je drzeni palubovky + pristroju a sloupku rizeni.. btw. z ceho je ta tvoje fotka?
tesim se na poslech :-)
v tehle fazich je tezke se posunovat vys :-)

04.02.2012, 23:01 |
wefa Achjo, to je nádhera! Tiše závidím, prostě pecka.
klobuk dole ze si sa pustil do niecoho takeho v tom aute, jedine hlinikove kruzka by sa mi osobne viac, inak nadhera:)
Inak neskusal si/uvazoval natlacit stredak co najviac do stran a rohu a vysku vyzsie? alebo to mas kvoli tomu aby boli menice co najblisie ku sebe?
Opravdu pěkné. Nemáš nějaké foto, jak máš zespod vyřešenou ozvučnici pro středy?
Velmi pekne, dufam ze si budem moct niekedy vypocut.
NIc v zlom niesom autor len debata sa podla mna ubera inim smerom, clovek si chce precitat vecci ku instal a viac tu je dohadou o vystuhe .... :)
k vystuhe - octa I to mala z trubiek ako ma ivls, osta II face ma u mna tiez trubky.
ivls: vyzera to brutalne, dufam, ze tento rok sa podari a budeme mat viac casu pokecat a popocuvat, inac chcelo by to foto tych stredov, respektive ci su ako freeair alebo tam mas ozvucnice. Vcelku zaujimava inspiracia, nechcem byt kopirovac ale asi niektore napady od teba budem musiet opajcnut.... mam na pristrojovke ozvucnice na stredy a stredy su nasmerovane priamo na mna a zda sa mi to az moc priame, agresivne a takto by to mohlo mat prijemnejsi zvuk... inac obrovsky obdiv pred tvojou zrucnostou a kvalitou vyroby, kiezby som mal aj ja take ruky....
jok3r: acetonem a kožence to neublíží.
Mas to nadherny chlape....doufam,ze nekdy poslechnu...uvidime jak se sejdem :)
Ivan, velmi pekna praca, tiez sa tesim na posluch. Ked si sa uz pustil do takejto velke prerabky, nezvazoval si duralove kruzky, by si si bol usetril pracu s natlkacimi maticami a bolo by to este pevnejsie ...

05.02.2012, 16:18 |
jok3r hifim@ni@k: diky, predpokladam ze se to pak lip natahuje
Je potom krásně pružná. Pokud se navíc nahřívá pistolí, tak je jako z gumy. Stačí úplně obyčejná levná koženka a dá se s ní potáhnout téměř cokoliv.

05.02.2012, 17:06 |
ivls panove dekuji vsem za pochvalu
to Proffesor_W
- pocitam s tim, uz jsme si jednou slibovali, tak s tim pocitam
to hifim@ni@k
- stred nema pevnou ozvucnici s laminatu, vyuzil jsem pevne casti v palubce, jako soucast ozvucnice a trochu si vypomohl tlumenim
vysky jsou natoceny, tak , jak pises
to kral007 (M)
jj, jak pises - kazdej posun o kousek vic stoji moc prace
driv to slo po vetsich skocich a lepe
jinak samo rad predvedu na nejblissim easca klani :oP
to db-marek
- ono plan je jedno a pak se oddela palubka a zjisti se jak blbe je udelana a musis varit z toho, jak to je, pokud treba nechces zrusit topeni, ale v podstate jsem to takto v zakladu chtel
jinak mdf krouzek podle me udela stejnou praci, jako
hlinik, nebo dural a rad delam tak, co jsem sam schopen udelat samodomo
to elektron a TommyDS
predpokladam, ze bych se zase ukazal aspon na jednom slovenskem kole easca, pripadne bychom vas uvitali u nas, jako loni treba ve slusovicich
to Revilohifi.cz (P)
- konkretne toto nemam, ale , jak jsem psal vyse
to jasisoft
- vsak jsme kousek od sebe, tak neni problem se domluvit
to xxfavo1
- jak pojedu, ozvu se
to jok3r
- jak pise hifim@ni@k
- ja jen nemam zkusenosti s nejlevnejsi kozenkou
ivls: i ALU kroužky uděláš doma. Frézku máš, stačí dokoupit frézy na kov.
Práce je to jinak parádní a jsem zvědavý na živo. Snad nebudu zrovna v práci, jako už 2x. Kde kupuješ Sikatherm, kdysi to šlo snad jen ve velkém balení, několik kg?
Tohle musí hrát samo :) Mám dotaz kde kupujete ty koženky? našel jsem nějaké e schopy ,ale spíš mě zajímá s čím máte zkušenosti vy.V létě chci dělat na repra do dveří nějaké domečky a chci je potáhnout koženkou, jen nevím kde koupit nějakou co se dobře tvaruje,díky.
No jak se dalo čekat velmi pěkná a precizní práce :-)
Jsem velmi zvědav na poslech, jaké to bude oproti polsku neb tam už to byl přesně můj šálek kávy ....

05.02.2012, 21:34 |
ivls | Upraveno: 2012-02-05 21:34:35
to hifim@ni@k
- i kdyz tedy udelam doma, nevidim v tom pro zvuk prinos a pokud jsem udelal takto tak mi plne dostacuje
to ladinek a hifim@ni@k
- kozenku i lepidlo zde
[ Link ] to rover (WoodTech)
- doufam, ze te nezklamu :oP
jinak vsem trem diky za pochvalu
Po dlouhé době je tady zas na co koukat a musí to být radost poslouchat. Pěkná práce...

06.02.2012, 12:32 |
Boďa Moc pěkný

06.02.2012, 17:22 |
Aegis Moc pěkný, zajímalo by mě, za kolik by mně tu palubovku někdo stejně natunil... měl bych matroš a vše, jde mně čistě jen o práci.
Je to daleko čistější než nějaký nádor u zrcátka..

07.02.2012, 09:19 |
erix7 (K)
pekny pekny pekny, puntickar.libi se. uz aby bylo leto :)
no za dost dlouhou dobu tady opět parádní precizní práce. gratulace!
ivls: to bylo pouze info, že ta možnost frézovat doma kroužky z ALU je reálná.
Z mého pohledu nejde o vliv na zvuk. Jen se mi stalo, že se matice uvolnila a dostat to ven byla pěkná pakárna. Proto jsem si říkal, že bych příště zkusil klasický kroužek z MDF a na něj bych udělal další z Alu cca 4mm. Ten bych k němu přišrouboval a v něm by byly metrické závity k uchycení repro. tím bych obešel zatloukací matice a nebylo by to až tak pracné a drahé.
JJ souhlas. Kroužek z hliníku vypálí dneska kde kdo na laseru, závity do něj vytočit není problém klasicky závitníkem a kroužek pak přišroubovat a dotmelit. Drží mě takhle středobass už leta:
[ Link ]

08.02.2012, 10:28 |
petis Když už, tak dural a udělat to pohledove. kroužek okolo vejšky i středu vyleštěnej. Ale muselo by se to udělat ze dvou kusů. A i ten co by se laminoval do palubky by moch bejt z MDF/překližka. Nejak tak jsem zadelaval vejšky cca 6-7let zpet.

10.02.2012, 21:18 |
Toxxx ivls: Nadherna praca opat;) Uz teraz sa moc tesim na poslech a som velmi zvedavy na vysledok. Inak si mi hodil brouka do hlavy a mozno sa do niecoho podobneho pustim:) Problem je v tom ze nemam na to auto:D
krasa!
bohuzial s mojim procesorom a geometriou palubovky to vobec nefungovalo... ale uz setrim do prasiatka na A6ku, tam to pojde :-)
luxusni... detailni prace... .-)

11.02.2012, 11:26 |
ivls panove, dekuji moc vsem za pozitivni reakce
kazda prestavba neco zlepsi, neco kousek zhorsi, ale to vsichni vime, kdo se touto problematice ozvuceni auta nejakej patek venujeme - nikdy nelze, aby vse bylo ok, je to vzdy neco za neco a hledame reseni, ktere by bylo nejoptimalnejsi
nekdo by mohl rict, ze podle toho, jak jsem vychvalil ted novou zastavbu, ze mi to predtim nemohlo hrat, ale neni to samozrejme tak, jak napsal kral007 (M), posouvani se v teto fazi vys je cim dal tim tezsi
- trosku se mi ted zda, po delsim poslouchani, ze nejsou tak dobre detaily ze stredu - mozna to pujde jeste napravt ladenim - uvidi se
jinak, jak pise noclue
- jemu takto v aute nefungovalo
- ani netusite, jake jsem mel do posledni chvile nervy, co ze systemu vyleze za zvuk az bude finale - mrzelo by me, kdyby vysledek byl zklamani, protoze je jasne, ze jsem tomu venoval hodne casu, ale mohlo se klidne stat

11.02.2012, 11:33 |
swep odvazne jsi do toho riznul, z fotek to zpracovani vypada velmi dobre, co se tyce detailu ze stredu, tak se nedivim, ze se ztratily, tim neprimym smerovanim je to pochopitelne
rozhodne mas muj obdiv za odvahu takoveho zasahu do cele koncepce, super prace :) jestli je to lepsi nebo horsi to poznas za chodu, vsak uz to znas z drivejska :) nekonecny pribeh..
ja uz vybiram nove auto, tak jakmile se mi podari sehnat, tak zacnu s dalsi instalaci
ivls: este zo zvedavosti: prosim Ta odfot lavy a pravy stred presne z pozicie posluchacoveho ucha... vidiet membranu?
Velmi pěkná práce. Kde by tedy měli být ideálně umístěné středobasy?
Vím že je to hodně individuální dle auta a dalších aspektů, ale nějaké doporučení jsou? Měl jsem za to, že by měli být nasměrované podobně jako vejšky, ale koukám že to tak být vůbec nemusí :)
az teraz som pochopil natocenie stredov vodovahou!
noclue: asi som debil ale ja nie....
jasisoft: ze se neresilo natoceni podle palubovky (kde vetsina palubovek by znamenala natoceni do kabiny aspon trochu), ale podle vodovahy vodorovne.

13.02.2012, 18:11 |
swep | Upraveno: 2012-02-13 18:11:58
vodovahu jsem uz prakrat uvazoval taky, ale funguje to jen za predpokladu, ze auto stoji na rovine, coz vetsinou neni uplne pravda, proto se mi zda mereni natoceni ala hifim@ni@k (pomoci laseru) presnejsi
aha, diky za vysvetlenie, ked mi pridu stredaky tak vytestujem ci je lepsie na seba alebo vodorovne... potom mozno prekonam lenivost a hodim sem foto zo stavby mojho crepu...
swep palubka je venku takže stačí dá do vodováhy nejdřív ji:-)

13.02.2012, 19:56 |
ivls natoceni je, viz vodovaha a pri otoceni vodovahy o 90 stupnu taktez v rovine - tudiz rovnobezne s podlahou v garazi, ktera je zhruba v rovine
pokud si vzpomenu na fotak, tak o vikendu bliknu a dam foto z pohledu ridice
to swep
- asi myslis mereni natoceni ala raksop :oP
akorat tady se mi zdalo jednodussi tou vodovahou a jinak mezi nami myslim si, ze kdyby sel kazdy kousek jinam, tak to stejne ve zvuku nepozname
to Fridom
dekuji,
jinak natoceni stredobasu je diskutabilni - nekdo treba nenataci vubec
ja je mam trochu nahoru a do auta
zvlast u 3 pasma neni tak dulezite myslim si, protoze se hraje v pasmu, ktere neni jeste tak smerove, jako u 2 pasma

13.02.2012, 21:20 |
swep Ivls jej tak to sem se spletl, omlouvam se oskarovi ze sem jeho metodu prirknul hifimu, ikdyz oba jsou dostatecni maniaci, takze to vlastne ani nevadi, dulezite je, ze to funguje, tak jsem nastavoval stredy a vysky i ja
s tim, ze kdyz bude kazdy trochu jinak, tak to ani nepozname souhlasim, koneckoncu i to celni sklo neni dokonale symetricke + dalsi odrazy..
Kallin myslim ze na fotce je videt ze palubka je v aute, ale i venku by to asi slo, jen bys musel dost slozite chytnout jeji presnou polohu, tak jako je v aute
ok máš pravdu zas tak do detailu jsem nesledoval:-(
ivls:
Tak koukám na odpověď a psal si že to máš dle vodováhy a pak píšeš, že je máš nasměrované trochu nahoru, než jsem si všiml, že jsem to napsal blbě. To na co jsem se ptal není středobas, ale středy :)
Tak jsem to dnes skouknul a něco jsme i poslechly a i přes to že mi hučí v bedně z rýmy musím říct že se projev posunul opět o kousek dál.
Neuvěřitelně plný zvuk perfektní prostor a úchvatné detaily při zachování naturálního projevu.
Jednoznačně palec nahoru a to i za zpracování.
Už se těším na příště až bude víc času a lepší podmínky :-)

15.02.2012, 21:07 |
ivls to noclue,
tak jsem to zvladnul driv

15.02.2012, 21:09 |
ivls leva strana


15.02.2012, 21:11 |
ivls prava strana


15.02.2012, 21:24 |
swep ty a-sloupky jsou luxusni to se mi moc libi takto zapustene, super! ty sopky ve kterych jsou stredy jsou trochu zvlastni ale jestli to hraje tak jak rikal lukee a rover, tak mi to nevadi :) vsichni uz to slyseli a ja nic, musim se stavit na navstevu
pekne, tu je vidiet to najdolezitejsie> ze nevidiet membranu :-)

16.02.2012, 19:05 |
hifim@ni@k | Upraveno: 2012-02-16 19:11:32
Také si myslím, že určitě pomohlo, že jsou vodorovně a ne k posluchači, ať už to bylo úmyslně či ne.
A napadlo mne zda se na tom nepodílí i fakt, že nejsou až pod sklem, ale více vpředu a zvuk jde dost vysoko na přímo, než se odrazí od skla. Kdyby byly pod sklem, je tam odraz okamžitě. Ale to je jen úvaha.
Měniče jsou fyzicky daleko, takže ten prostor se asi dal očekávat. Posunutí středů ještě dál by možná ničemu neprospělo, protože výšky by stejně byly blíže a tím by to bylo limitované. Potom by možná bylo zajímavé dát středy pod sklo a výšky vedle nich.
Sakra, chtělo by to zkusit takových variant. Určitě je to jediné rozumné řešení v případě, že na A sloupku by byly měniče moc blízko, což je můj případ. Je tam potom takový ten nepříjemný pocit tlaku, který zmizí pokud jsou měniče daleko.
Vzpomínám si jaký to byl šok, když jsem poprvé poslechl Gregiho auto se středy v palubce. Byl jsem zvyklý na svou instal, nic mi nevadilo a najednou byl tlak pryč a zůstal uvolněný pocit daleko většího prostoru. Určitě to stojí i za cenu malé ztráty detailů. Jen škoda, že jsem na to zapomněl a šel jinou cestou.

26.02.2012, 14:22 |
ivls to hifim@ni@k
- bylo to umyslně a záměrně zvednuto kosusek vice, levá strana, aby bylo i pěkně navázáno designově, prava strana, abych dorovnal a zvednul - bobužel je tam ten airbag, tak tam vznikla, jak psal swep sopka - nebýt tam udělam tvar pozvolný
taky jsem chtěl trochu zkratit vzdálenost mezi měničem a sklem
jak píšeš je to mraky variant a nikdy nevíš, co z toho nakonec zvukově vyleze :o)
jinak asi nezoufej, že si se vydal tímto směrem - i s touto koncepcí umistění komponentů vyhrávají auta evvropská finále, takže bych to až zas tak nezatracoval
tak at je to pohromadě i se strředobasem a sw :o)
[ Link ]

05.03.2012, 19:38 |
Toxxx Dnes som konecne videl tuto nadhernu pracu na zivo. Fotky su pekne ale na zivo je to pecka. Fakt klobuk dolu:) Zvuk uzastny. Vyska sceny tam kde ma byt, neuveritelna hlbka a neskutocny prostor:)

05.03.2012, 21:17 |
wefa Doufám, že někdy takové auto uslyším hrát :)

05.03.2012, 21:20 |
Toxxx wefa: Staci sa zucastnit neakej sutaze EASCA a bude tam viac zaujimavy ch aut. Sice nie tak top ako toto ale stoja urcite za to popocuvat;)

05.03.2012, 21:25 |
wefa Toxxx: Většinou mi to vyšlo tak blbě, že prostě jsme byl víkend v práci. Teď bych měl mít celý rok víkendy volné an ic by nemělo překážet, tak něco určitě plánuji. Jsem na to mooooc zvědavý oproti mému amaterskému řešení :/
Naživo to opravdu vypadá ještě lépe než na fotkách.
Zvuk je prostě výborný a ten pocit prostoru nemá chybu. Porovnat ho oproti předchozímu řešení dost dobře nemohu, protože auto nemám naposlouchané, sluchová paměť trvá jen pár sekund a já ho slyšel naposledy před pár měsíci.

luxus. dej si to patentovat do M.Boleslavi

10.03.2012, 10:58 |
ivls panove, dekuji za pochvalu
to texmur0
treba pak na salone akcni nabidka: za cenu dvou oktavii, jedna s ODR systemem :oP
staci, ze mi posilal lukee_cz odkaz na anglicke car-hifi forum, kde bylo video moji montaze a psali tam, ze je to spoluprace skoda-pioneer :oP
pro zajimavost:
[ Link ] a co je jeste lepsi, tak ta pochvala byla od Gordona...tj pan Genesis ;)
Hlavní problém bude v tom, že ve Škodě nehledají co je dobré, ale co je levné :-)

17.03.2012, 13:17 |
swep tak dnes jsem konecne mel moznost poslechnout, k velkemu prekvapeni se opravdu zmena pozice stredu nepodepsala na sirce sceny, zvetsila se hloubka sceny, vyska zustala dle meho nazoru stejna jako byla predtim, diky zmene natoceni vysky se nijak rapidne nesnizily detaily a jejich rozeznani, mozna dokonce je to lepsi diky eliminaci sumu ktery je v kazde nahravce.
celkove zhodnoce - perfektni, v celem tonalnim spektru, jsem hodne zvedavy jak si bude stat v porovnani s konkurenci, ale k dokonalosti uz to ma velmi blizko
kvalita zpracovani palubni desky je v nerozeznani od originalu, moc pekna prace

13.05.2012, 13:15 |
ivls tak jsem chtel nejaky dalkovy ovladac na volant - mam origo pioneer na volant, ale tam neni pauza a to je na souteze podminkou
nakonec jsem zvolil zakladni dalku od vyrobce a vzhledem k tomu, ze jsem nechtel delat nevratne zasahy a taky nechci, aby bylo na ocich nenechavcum, volil jsem pridelani na suche zipy dole na volantu - drzi to pekne a muzu podle potreby sundat
tak kdyby nekomu pomohlo :oP
prvne rozebrat a vypreparovat ledku ovladani


13.05.2012, 13:17 |
ivls napajet prodluzovaci kablik


13.05.2012, 13:18 |
ivls ledka zpet


13.05.2012, 13:21 |
ivls pridelat ledku vzadu ovladace, aby mela signal na radio - toto je prvni pokud, nakonec jsem musel natocit trochu jinac, zapomnel jsem na koleno :oP
uz nachystane suche zipy


13.05.2012, 13:23 |
ivls olepeni suchym zipem


13.05.2012, 13:27 |
ivls a je to tam
nezavazi mi pri mem stylu drzeni volantu, drzi dobre, signal ok a muzu kdykoli oddelat a pujsci treba spolujezdci :oP


13.05.2012, 13:30 |
Diner Tak tohle je fakt hodne divny a uprimne se mi to moc nelibi, ale jestli to takhle chces a potrebujes, tak OK:-)
nebyl by originál ovladač na volant Pioneer lepší, nebo na ODR nefunguje?

15.05.2012, 11:05 |
swep

15.05.2012, 11:20 |
petis Funkčí řešení je dobrý řešení. Když potřebuješ pauzu tak není co řešit.
Jinak Sony C90 by ti asi byla kničemu vid? Ta nemá pauzu vubec. Tam vypínám remote pro zesík aby se dalo vubec neco na radiu nastavit:-))
jako swep, sehnat volant s multifunkci je designove uplne jinde. prebastleni na pozadovane tlacitka snad nebude problem :)
svůj příspěvek beru zpět, já to pořádně nečetl...